عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 6 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 384
بازدید دیروز 464
افراد آنلاین 25
بازدید کل 6,828,271

شرح خبر

یک شنبه 1393/11/19 منبع خبر: سایت الوگیفت
پیام مدیران سایت به مناسبت سالگرد تولد الوگیفت

دهمین سالگرد تولد الوگیفت را به تمامی اعضاءو مشتریان گرامی سایت الوگیفت تبریک عرض می نماییم. خوشحالیم که یک دهه فعالیت و تلاش مستمر ما توأم با اثرگذاری در صنعت هدایای تبلیغاتی ایران بوده است. ده سال پیش بدون اغراق با توجه به عدم توسعه اینترنت در ایران راه اندازی سایت الوگیفت به عنوان اولین وب سایت تخصصی و عمده فروشی هدایای تبلیغاتی کاری جسورانه و به نوبه خود منحصر به فرد بوده است و حال در زمستان 1393 خوشحالیم که نه به خاطر اولین بودن در شروع این پروژه بلکه به خاطر تلاش جهت گسترش استفاده از فناوری و افزایش دانش تجارت الکترونیک و ایجاد جایگاه قوی تر از هدایای تبلیغاتی در میان کمپین های فروش بنگاه های اقتصادی، الوگیفت همیشه حضوری قوی و پر رنگ از خود به جای گذاشته است.

حضور شرکت های تبلیغاتی با پسوندهای giftدار( در پایان نام تجاریشان )که روز به روز به تعداد این گونه شرکت ها نیز اضافه می گردد، موید تأثیرگذاری الوگیفت در صنف هدایای تبلیغاتی ایران می باشد.

خشنودیم در دهمین سالگرد تولد الوگیفت از همه مشتریانی که با تدام خرید خود از الوگیفت به رغم تمام کاستی ها به ما دلگرمی داده و از ایرادهایمان صادقانه انتقاد نمودند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم و از همه همکارانمان نیز در مجموعه بزرگ الوگیفت که در این ده سال در مقاطع مختلف به مجموعه خدمت نموده اند تشکر نموده و تولد ده سالگی الوگیفت را به ایشان تبریک عرض  نماییم.

در پایان خود را مصمم به برطرف نمودن کاستی هایمان در سالیان گذشته و تداوم متفاوت بودن  در دهه جدید فعالیت حرفه ایمان می دانیم.

با تشکر مدیران مجموعه الوگیفت

پیام و پژمان پروین


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 

بازگشت

صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383