عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 14 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 125
بازدید دیروز 1,244
افراد آنلاین 12
بازدید کل 6,833,849

شرح خبر

سه شنبه 1388/08/12 منبع خبر: سایت الوگیفت
تشریح طرح تعویض popup کهنه با نو در آفرینگان نوین

با خبر شدیم شرکت آفرینگان نوین سازه تأمین کننده سازه های پرتابل نمایشگاهی در راستای ارائه خدمات جدید به مشتریان محترم شرکت کننده در نمایشگاههای الکامپ ، تلکام ، قطعات خودرو و ... در نظر دارد طرح تعویض  popupهای کهنه را از 10 آبان ماه 88 به اجرا بگذارد .

در این راستا جناب آقای مهندس فلاح پورمدیرامورنمایشگاهی شرکت آفرینگان نوین سازه با دراختیارگذاشتن این خبربه واحد خبری سایت اعلام نمودند: شرکت های تبلیغاتی و کلیه بنگاه های اقتصادی که قبلاً ازسازه های پرتابل نمایشگاهی استفاده نموده اند و درحال حاضر سازه آنها شکسته و یا معیوب می باشد می توانند با ارائه درخواست به سایت الو گیفت و یا تماس تلفنی با نماینده مرکزی سایت ( شرکت آفرینگان نوین ) نسبت به تعویض popup  (پاپ آپ )خود با یک popup نو اقدام نمایند .

لازم به ذکر است بعد از تحویل سازه معیوب و کارشناسی کارشناسان این مرکز مبلغ20.000 الی 40.000 تومان از روی سازه popup نو کسر می گردد و شخص سفارش دهنده می تواند از خدمات ویژه (50% تخفیف طراحی) نیز بهره مند گردد .

در ادامه ایشان با ذکراین نکته که پروژه مذکور تا آخرآذرماه امسال ادامه خواهد داشت از تمامی شرکت هایی که حتی سازه خود را از این مرکز نیز نخریده اند دعوت نمودند تا از مزایای این طرح استفاده نمایند .

جهت دیدن سازه های نمایشگاهی اینجا را کلیک نمایید.  


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 

بازگشت

صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383