عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 8 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 564
بازدید دیروز 978
افراد آنلاین 24
بازدید کل 6,830,389

شرح خبر

پنج شنبه 1391/06/23 منبع خبر: سایت الوگیفت
قوانین هفتمین حراجی تابستانی الوگیفت اعلام شد!

قوانین هفتمین حراجی الوگیفت

کاربران گرامی، سایت الوگیفت همچون شش سال گذشته در نظر دارد هفتمین حراج تابستانی عمده فروشی هدایای تبلیغاتی را به مدت یک هفته از روز شنبه 25 شهریور ماه 91 بصورت سراسری برگزار نماید.حراج عمده فروشی امسال نسبت به سالهای گذشته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.اول اینکه در این چند ماهه اخیر با توجه به نوسانات شدید دلار و آشفتگی در قیمت ها، محصولات تبلیغاتی چند بار مشمول افزایش قیمت بوده‌اند که محصولات موجود در الوگیفت هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند.دوم اینکه از اول شهریور ماه امسال واحدفروش مجموعه تولیدی صنعتی هدیه سازان رئوف نیز بصورت انحصاری به مجموعه بزرگ الوگیفت پیوست که ما این واقعه میمون و مبارک را به مشتریان دو مجموعه تبریک میگوییم.

با توجه به مطالب بالا هدف از برگزاری حراج تابستانی امسال بی شک متفاوت از سالیان گذشته بوده وامیدواریم برای مشتریان نیز جذاب تر باشد.

هدف از حراج امسال ارائه تخفیفات ویژه به محصولاتی که از سبد الوگیفت در حال خارج شدن بوده، می‌باشد و برای اتمام این گونه از محصولات و جایگزینی محصولات جدید با تخفیف تا 50% به خریداران محترم ارائه می گردد.

و اما قوانین دهگانه حراج سال 91 که خواهشمندیم از تمامی خریداران محترم نسبت به مطالعه قوانین بصورت دقیق و قبل از خریدخوداقدام نمایند:

1. حراج امسال از ساعت 10 صبح روز شنبه  25 شهریور ماه 91 آغاز گشته و تا ساعت 14 روز پنج شنبه 30 شهریورماه ادامه خواهد یافت و همانند سالیان گذشته به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

2. قیمت و موجودی محصولات همزمان از ساعت 10 صبح روز شنبه 25 شهریور ماه 91 در صفحه اول سایت بصورت فایل PDF قابل دانلود و همچنین در قسمت محصولات حراجی قابل رؤیت بازدیدکنندگان محترم قرارداده خواهد شد.

3. در طول زمان برگزاری حراجی قیمت محصولات ثابت بوده و به هیچ وجه مشمول تخفیف مجدد قرار نمی‌گیرند.لازم به ذکر است از قیمت های محصولات حراجی، درصدی به عنوان درصد همکاری تعلق نخواهد گرفت.

4. در صورت نیاز به خدمات چاپ، هزینه چاپ و خدمات محصولات حراجی بصورت جداگانه محاسبه گشته و مشمول تخفیف قرار نخواهد گرفت.

5. در حراج امسال محصولات ارائه شده به دو صورت قابل خرید خواهند بود.محصولاتی که با توجه به کم بودن تعداد آن محصول، کل محصول باید از طرف خریدار خریداری شود و یا محصولاتی که با رعایت حداقل تیراژهای موجود در حراجی می‌توان نسبت به خرید تعدادی از آن محصول اقدام نمود.

واضح و مبرهن است در صورت ثبت سفارشی مطابق با حداقل تیراژهای حراجی و باقیماندن تعداد کمتر از 50 عدد از یک محصول، خریدار موظف به خرید کل آن محصول می‌باشد.حتی اگر حداقل خرید را رعایت نموده باشد.

6. در صورت دریافت تقاضای دو سفارش همزمان در نمایندگی‌ها و یا سایت الوگیفت، اولویت با سفارش دهنده ای خواهد بود که کل محصول را درخواست نموده باشد و یا همزمان نسبت به پرداخت مبلغ پیش پرداخت آن اقدام نموده باشد.

7. در صورت کنسل نمودن یک یا چند محصول و یا جابجایی از طرف سفارش دهنده 20% از مبلغ پیش پرداختی ایشان به عنوان خسارت حراجی از سفارش دهنده کسر گشته و مابقی مبلغ به ایشان عودت می‌گردد. این قانون جهت رعایت حقوق سفارش دهندگانی می‌باشد که با تأیید نمودن سفارش یک محصول به تعهد خود عمل نموده و حق سفارش دهندگان احتمالی که تمایل به خرید آن محصول را داشته اندتضییع نکرده اند.

8. هر پیش فاکتور صادر شده فقط تا 10 صبح روز بعد از آن قابل اعتبار خواهد بود و محصول مورد نظر تا زمان اعلام شده برای خریدار رزرو خواهد شد و در صورت تأیید بعد از زمان اعلام شده، الوگیفت هیچگونه مسئولیتی در قبال ایشان نخواهد داشت.

تبصره : در شرایط رزرو حضوری و تلفنی خریداران اینترنتی در اولویت خواهند بود.

9. نمایندگی های الوگیفت در بازه حراجی هرروز از ساعت 9 صبح الی 18:00 به غیر از روز اول (ازساعت 10:00) آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می‌باشند.جهت رفاه حال مشتریان محترم در ساعت های غیر اداری نیز سایت الوگیفت بصورت شبانه روزی آماده ثبت سفارشات می‌باشند.لازم به ذکر است با توجه به مشکلات فنی، پرداخت آنلاین در سایت الوگیفت امکان پذیر نمی‌باشد.لذا از سفارش دهندگان اینترنتی خواهشمندیم تا قبل از ساعت  10:00 صبح روز بعد نسبت به پرداخت مبلغ پیش پرداخت خود اقدام نموده تا محصولات سفارشی رزرو گردد و بعد از پرداخت نیز با مراجعه به کنترل پنل خود در سایت، مراتب را به مدیر سایت اعلام نمایند.

واضح و مبرهن است در صورت پرداخت مبلغ پیش فاکتور از جانب کاربران گرامی و کنسل شدن آن فاکتور از جانب سایت مبلغ مورد نظر طی 24 ساعت به حساب ایشان عودت می‌گردد.

10. بعد از اتمام زمان حراجی قیمت محصولات حراجی به قبل از آن برگشته و مشمول تخفیفات و حداقل تیراژهای اعلامی در حراجی نخواهد گردید.

 

برنامه های آینده الوگیفت

- دی ماه 91 : برگزاری هفتمین جشنواره نوروزی هدایای تبلیغاتی الوگیفت

- جمعه 25 اسفند ماه 91 : برگزاری حراج خرده فروشی محصولات تزیینی و لوازم التحریر و کادوهای نفیس


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 

بازگشت

صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383