عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 9 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 486
بازدید دیروز 650
افراد آنلاین 15
بازدید کل 6,830,961

شرح خبر

سه شنبه 1391/08/02 منبع خبر: سایت الوگیفت-الهام امینی دوست
مراسم امضای تفاهم نامه الوگیفت - رئوف(تصویری)

هفتمین حراج تابستانی سایت الوگیفت در روز پنج شنبه 30/06/91 به پایان رسید. به همین مناسبت مراسم اختتامیه با شکوهی جهت تجلیل و قدردانی از همکاران محترم و با حضور مدیران نمایندگی های سایت الوگیفت و همچنین مدیران محترم شرکت تولیدی صنعتی هدیه سازان رئوف درمحل شرکت آفرینگان نوین برگزار گردید.

در این مراسم آقای مهندس پیام پروین، مدیر عامل محترم شرکت آفرینگان نوین، ضمن تجلیل  و قدردانی از همکاران محترمی که در طول برگزاری حراج با تلاش و کوشش خود موجب هرچه با شکوهتر برگزار شدن حراج امسال شدند، اعلام نمودند: "در اوضاع نابسامان اقتصادی موجود در بازار، حراج  امسال سایت الوگیفت همچون سال‌های گذشته با استقبال مشتریان الوگیفت و رئوف و بسیار با شکوهتر از سالیان گذشته برگزار گردید. طبق نظرسنجی های بعمل آماده میزان رضایت مشتریان بسیار بیشتر از گذشته بوده است."

در این مراسم با شکوه همچنین تفاهم نامه همکاری مابین مجموعه الوگیفت و شرکت تولیدی، صنعتی هدیه سازان رئوف درحضور مدیران الوگیفت رسما امضا گردید. در ادامه آقای مهندس پیام پروین با اعلام خوشنودی از اینکه الوگیفت با پیوستن کارخانه تولیدی رئوف به خودکفایی در زمینه تولید محصولات چوبی و پلاستیکی نیز دست پیدا نموده است ابراز امیدواری نمودند با برنامه ریزی دقیق و تلاش در جهت بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی بتوانیم محصولات را با درجه A به مشتریان الوگیفت ارائه نماییم. آقای پروین با ابراز خشنودی از این تفاهنامه، از مجموعه رئوف بعنوان یک مجموعه تولیدی قدیمی درصنعت تبلیغات واز آقای محسن رئوفی منش بعنوان فردی زحمتکش و علاقمند به تولید یاد و تقدیر نمودند. در این مراسم آقای محسن رئوفی منش ضمن بازگو نمودن یک دهه فعالیت خود در صنعت تبلیغات از مجموعه الوگیفت بعنوان یک مجموعه قدرتمند پیش رو و شریک و دوست کاری حال حاضر مجموعه رئوف یاد نموده و ضمن بیان اینکه سیاست حال حاضر مجموعه رئوف اینست که با تغییر در سیاست کاری خود فقط در زمینه تولید محصولات و هدایای تبلیغاتی طبق برنامه های اعلامی مجموعه الوگیفت عمل نموده  و سیاست های فروش و مواردی از این دست را انحصارا به الوگیفت تفویض نموده است. ایشان درادامه با گلایه از برخی مشکلات پیش پای تولید کنندگان ابراز امیدواری نمودند با تلاش و همت مضاعف پرسنل دو مجموعه و با توجه به 6 ماهه دوم سال که فعالیت های تبلیغاتی بیشتر می باشد مشکلات پیش رو یکی  بعد از دیگری با کمک همه دوستان مرتفع گردد. درانتهای این مراسم آقای مهندس محمد حسینی مدیر عامل شرکت آرمان نگر پارسه و نماینده دوم سایت الوگیفت، نشان اختصاصی الوگیفت را به مدیر عامل محترم  شرکت رئوف تقدیم نمودند و پرچم الوگیفت و رئوف نیز توسط آقای مهندس پژمان پروین قائم مقام مدیرعامل آفرینگان نوین و مدیر بازرگانی سایت الوگیفت مبادله گردید.

لازم به ذکر است کارخانه رئوف واقع در شهرک صنعتی عباس آباد با حدود 25 نفر پرسنل با یک شیفت کاری در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشد که با توجه به پتانسیل های موجود امکان افزایش 2 برابری و 3 شیفت شدن کارخانه می باشد.

مجموعه الوگیفت نیز در حال حاضر با داشتن سه نمایندگی در تهران مشغول به فعالیت می باشد.


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 

بازگشت

صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383