عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 11 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 244
بازدید دیروز 478
افراد آنلاین 4
بازدید کل 6,831,864

شرح خبر

چهار شنبه 1387/06/20 منبع خبر: خبرگزاری فارس
برگزاری جشنواره بین المللی تبلیغات در تهران

جشنواره بین المللی تبلیغات از 7 تا 9 آبان ماه سال جاری به مدت 3 روز و در راستای توسعه بازاریابی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل سالن آفرینش‌های هنری تهران خیابان حجاب برگزار می‌شود.

 

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره بین المللی تبلیغات ، این جشنواره در فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع در حالی آغاز به کار می‌کند که دستیابی به شیوه‌های نوین تبلیغاتی ، گسترش روش‌های برتر، ارتقا سطح پژوهش‌های علمی ، تبادل تجربیات و دیدگاه‌ها میان فعالان در سطح بین المللی، شناسایی نقاط قوت و ضعف و‌ تقویت سیستم اطلاع رسانی به مشتریان به عنوان رکن مهم اقتصادی مهمترین اهداف برپایی این جشنواره می‌باشد.

 این در حالی است که به منظور ایجاد زمینه‌های رقابت سالم میان دست‌اندرکاران این حوزه ، شرکت‌ها و مؤسسات و صنوف مرتبط سفارش دهنده امور تبلیغاتی در جشنواره حضور فعال خواهند داشت.
این گزارش همچنین حاکی است ارزیابی آثار و فعالیت‌ها ، نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برپایی سمینارهای تخصصی ، کتاب و سایت الکترونیکی جشنواره وانتخاب برگزیدگان تبلیغات محوره‌های اصلی و برپایی کارگاه‌های تخصصی (
Work shop ) از دیگر برنامه‌های جشنواره است.
گفتنی است آخرین مهلت متقاضیان جهت حضور در جشنواره 30 مرداد ماه سال جاری است لذا شرکت کنندگان باید تا 15 شهریور ماه امسال تعداد 3 نمونه از آثار خود را در محورهای تعیین شده، انتخاب و به همراه مستندات ضمیمه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 

بازگشت

صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383