عضویت در سایت  |  ورود به سایت  |  سبد خرید  |  پیگیری سفارش
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
نام کاربر: مهمان امروز: 10 اردیبهشت 1403 ساعت

:: آرشیو اخبار

 

:: آمار سایت

بازدید امروز 331
بازدید دیروز 667
افراد آنلاین 8
بازدید کل 6,831,473

شرح خبر

یک شنبه 1388/03/03 منبع خبر: سایت الوگیفت
مصاحبه اختصاصی با مدیر سایت الوگیفت

مصاحبه اختصاصی با مدیر سایت الوگیفت در زمینه برنامه های سایت در سال 88

پنچ سال از تحقق ایده سایت الوگیفت(اولین وب سایت تخصصی و عمده فروشی هدایای تبلیغاتی در ایران) توسط مهندس پیام پروین و همکاران محترمشان در شرکت آفرینگان نوین نمی گذرد که با توجه به پیشرفت و گسترش روز افزون اینترنت و ضریب نفوذ بالای آن در جهان وبه تبع آن درایران فرصتی دست داد تا از میزان پیشرفت سایت الوگیفت در دنیای مجازی سوالات کاربران محترم را با ایشان مطرح نموده و از برنامه های آینده سایت الوگیفت آگاه شویم .

 

سوابق ایشان در یک نگاه:  

مهندس پیام پروین لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد واحد جنوب دریافت نموده و در رشته مهندسی آلودگی محیط زیست گرایش آلودگی هوا در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و تحقیقات تهران ادامه تحصیل داده اند. ایشان بعد از فعالیت 2 ساله در پالایشگاه تهران همزمان با قبولی در کارشناسی ارشد از سال 79 نسبت به تأسیس شرکت آفرینگان نوین با زیر مجموعه های مختلف در زمینه صنعت تبلیغات وهمچنین ایجاد وب سایت الوگیفت(اولین وب سایت عمده فروشی و تخصصی هدایای تبلیغاتی در ایران)  و ارائه مشاوره   به دهها شرکت صنعتی تولیدی و بازرگانی و ... اقدام نموده اند .

 

* آقای مهندس لطفاً گزارشی از عملکرد سایت در سال گذشته را برای خوانندگان محترم ارائه نمایید؟

- با سلام و آرزوی سالی خوش برای تمام ایرانیان عزیز ، در سال گذشته درچارچوب سایت الوگیفت توانستیم با توجه به امکانات جدیدی که در سایت فراهم شده است نسبت به ارائه خدماتی همچون فروش اینترنتی بصورت OffLine ، پاسخگویی Online ، برگزاری حراج تابستانی ، جشنواره زمستانی بصورت اینترنتی و حضوری اقدام نمائیم. البته با توجه به جدید بودن این نوع خدمات برای شرکت ها و بنگاههای اقتصادی مسلماً نیاز به کار بیشتری در زمینه فنی داریم و امیدوارم با استقبالی که از سایت شده است بتوانیم هر چه سریعتر این امکانات را فراهم نمائیم .

* آیا میزان بازدید از سایت نیز نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است ؟      

- بله با توجه به سیاست عمده فروشی در سایت الوگیفت وارائه خدمات به مشتریان خاص در ماههای آذر تا اسفند ماه سال پیش همزمان با برگزاری جشنواره الوگیفت میزان بازدید بالای 1000 نفر در روز بوده که برای ما یک رکورد محسوب
می گردد.

* آیا در حال حاضر در سایت می توان یک محصولی را بصورت خرده فروشی خریداری نمود ؟

- بله بعضی از اجناس در سایت امکان خرید تکی را نیز دارند البته با توجه به سیاست سایت که همان فروش B2B می باشد تعداد اینگونه محصولات در حال حاضر کم می باشد .

 

* چه زمانی مشتریان سایت می توانند بصورت Onlineخرید خود را انجام دهند ؟

- ما سال گذشته به User ها قول فروش Online را داده بودیم که با توجه به مشکلات فنی، این پروژه به تعویق افتاد ، امید واریم امسال بتوانیم تا شهریور ماه این امکان را در سایت ایجاد نمائیم . البته در حال حاضر امکان ثبت سفارش و پرداخت بصورت واریز به حساب و ارائه فیش به صورت ایمیل در سایت ایجاد شده است  .

* آقای مهندس برنامه های الوگیفت در سال 88 چیست ؟

- امسال عمده هدف خود را به تکمیل سایت و ارائه خدمات جدید  و به روز همراه با اطلاع رسانی به کاربران و مشتریان خود قرار داده ایم البته امسال سه برنامه ویژه فروش را در سایت دنبال خواهیم نمود

اول حراج تابستانی عمده فروشی الوگیفت در مرداد ماه را خواهیم داشت

دوم جشنواره زمستانی الوگیفت با شرایط ویژه برای خریداران محترم و در نهایت حراج خرده فروشی الوگیفت در پایان سال

و در بعد سیاستی نیز گسترش سایت جهت ارائه خدمات به شرکت های همکار را  در قالب پروژه Goal دنبال خواهیم کرد.

البته تلاش داریم تا آخر تابستان نسبت به برگزاری همایش شرکت های علاقمند به نمایندگی سایت الوگیفت نیز اقدام نماییم.

 منظور شما از پروژه Goal چیست ؟

- از زمانیکه به فکر طراحی سایت الوگیفت افتادیم هدف خود را امکان فراهم نمودن بازاری یکپارچه از هدایای تبلیغاتی شامل معرفی  محصولات تمامی شرکت ها ، تجار و ... که در این زمینه فعالیت می کردند قرار دادیم یعنی بازاری گسترده ومتنوع برای مشتریان و بهم پیوسته جهت همکاران. در حال حاضر آماده پیاده سازی و مرتبط نمودن بنگاههای اقتصادی در زمینه هدایا و کالاهای لوکس
 به یکدیگرمی باشیم البته این پروژه از نظر فنی و همچنین سیاستی نیازمند سرمایه گذاری و همکاری تیم فنی سایت و بازرگانان و شرکت های فعال در این زمینه می باشد. 

* شما چقدر امیدوار به تحقق این هدف می باشید؟

- ما نیز باید همانند تمام دنیا به این نتیجه برسیم که در صورت متحد بودن و همچنین کار تیمی و ارائه خدمات متمایز و قوی تر می توانیم سهم بیشتری از بازار را بر عهده بگیریم من به این پروژه امیدوارم هر چند که مشکلات زیادی را پیش روی خود خواهیم داشت .

* افراد و شرکت های زیادی در خواست نمایندگی به سایت الوگیفت را داده اند چرا به هیچکدام از ایشان نمایندگی اعطاء نشده است ؟

- درست می فرمائید من شرمنده ایشان  می باشم سیاست امسال سایت بررسی و اعطای نمایندگی به
شرکت های حائز شرایط در شهر های مختلف ایران می باشد در نظر داریم با فراخوانی که درماه آینده در سایت اعلام خواهیم کرد از تمامی همکاران محترمی که بتوانند استاندارد های الوگیفت را پیاده سازی نمایند دعوت به همکاری نمائیم .

* آیا این فراخوان شامل تهران هم می شود ؟

- خیر با توجه به فعالیت سه نمایندگی در تهران تا اطلاع ثانوی بحث نمایندگی در تهران منتفی می باشد مگر اینکه پیشنهاد خاصی دراین زمینه داشته باشیم .

 

* آقای مهندس برای کاربران ما جالب است بدانند که چند نفر در سایت الوگیفت مشغول به فعالیت می باشند ؟

- ما در بخش فنی ازدانش آقایان  مهندس کرمی ومهندس قادر استفاده می کنیم ، در قسمت طراحی از آتلیه شرکت آفرینگان نوین،در قسمت بازرگانی و تبلیغات سایت از وجود مدیر بازرگانی سایت آقای مهندس پژمان پروین و در بخش امور مشترکین خانم سارا حجتی  در قسمت فروش نیز 5 نفر مشغول به فعالیت ثابت می باشند البته با توجه به ارائه خدمات رسانی در نمایندگی های الوگیفت ما یک خانواده 40نفره را تشکیل می دهیم که از همه این دوستان که با تلاش بی وقفه خود باعث ارائه خدمات به مشتریان عزیز می شوند کمال تشکر و قدردانی را دارم . 

    

* در سایت دیده شده است که یک سری اسپانسر در پائین صفحه اول وجود دارد آیا این بنگاهها پولی به شما می دهند ؟

- خیر آرم های پایین صفحه نشان شرکت هایی است که از شرکای تجاری و معنوی الوگیفت محسوب می گردند .

* آیا خرید از طریق اینترنت سود و مزایایی هم برای مشتریان دارد؟

- البته علاوه بر سرعت و صرفه جویی در هزینه، ما در نظر داریم تخفیفات ویژه ای را در آینده ای نزدیک برای دوستانی که از طریق سایت ما خرید می نمایند برای ایشان در نظر بگیریم .

 

* آقای مهندس از اینکه وقت خودتان را در اختیار ما گذاشتید کمال تشکر و قدردانی را دارم ؟

- متشکرم امیدوارم در آینده ای نه چندان دور با خدمات جدیدتری در اختیار کاربران عزیز باشیم .

تهیه و تنظیم مصاحبه : سایت الوگیفت بهار 88

 

 


ارسال به دوستان نسخه چاپی
 

ارسال خبر به الوگیفت

در صورت تمایل، شما نیز می توانید اخبار مجموعه و فعالیتهای جدید خود را به سایت ارسال فرمایید. در صورت تایید اصل خبر از طرف مدیران سایت، اخبار ارسالی شما در سایت به نمایش در خواهد آمد.

نام شما: * ایمیل شما:
عنوان خبر: *
متن خبر: *

 

بازگشت

صفحه اصلی     لیست محصولات      درباره ما      تماس با ما
جستجوی موضوعی: جستجوی پیشرفته جستجوی قیمتی:
       
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آفرینگان نوین اندیشان پیام می باشد
بهترین حالت نمایش 768 * 1024 پیکسل. 1403-1383